Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
1 |
Derse genel giriş, konulara genel bakış
|
Derse genel giriş, konulara genel bakış
|
V.Obidina. Sight Translation:Typological Insights into the Mode. 2015.
|
2 |
Yazılı metinden sözlü çeviri, sözlü tercüme kavramları ve çeviribilimdeki önemi
|
Yazılı metinden sözlü çeviri, sözlü tercüme kavramları ve çeviribilimdeki önemi
|
V.Obidina. Sight Translation:Typological Insights into the Mode. 2015.
|
3 |
Yazılı metinden sözlü çeviri teknikleri I, metin analizi, okuma becerileri, gözden geçirme ve tarama
|
Yazılı metinden sözlü çeviri teknikleri I, metin analizi, okuma becerileri, gözden geçirme ve tarama
|
V.Obidina. Sight Translation:Typological Insights into the Mode. 2015.
|
4 |
Yazılı metinden sözlü çeviri teknikleri II, yorumlama, başka sözcüklerle ifade etme, parçalama, ayrıştırma vb.
|
Yazılı metinden sözlü çeviri teknikleri II, yorumlama, başka sözcüklerle ifade etme, parçalama, ayrıştırma vb.
|
V.Obidina. Sight Translation:Typological Insights into the Mode. 2015.
|
5 |
Arasınav I
|
Arasınav I
|
Tekrar
|
6 |
Yazılı metinden sözlü çeviri alıştırmaları II (İngilizce'den Türkçe'ye)
(konu ve metin öğretim üyesi tarafından sağlanacaktır)
|
Yazılı metinden sözlü çeviri alıştırmaları II (İngilizce'den Türkçe'ye)
(konu ve metin öğretim üyesi tarafından sağlanacaktır)
|
Agrifoglio, Marjorie. “Sight translation and interpreting: A comparative analysis of constraints and failures.” 2004.
|
7 |
Yazılı metinden sözlü çeviri alıştırmaları II (İngilizce'den Türkçe'ye)
(konu ve metin öğretim üyesi tarafından sağlanacaktır)
|
Yazılı metinden sözlü çeviri alıştırmaları II (İngilizce'den Türkçe'ye)
(konu ve metin öğretim üyesi tarafından sağlanacaktır)
|
Agrifoglio, Marjorie. “Sight translation and interpreting: A comparative analysis of constraints and failures.” 2004.
|
8 |
Yazılı metinden sözlü çeviri alıştırmaları II (İngilizce'den Türkçe'ye)
(konu ve metin öğretim üyesi tarafından sağlanacaktır)
|
Yazılı metinden sözlü çeviri alıştırmaları II (İngilizce'den Türkçe'ye)
(konu ve metin öğretim üyesi tarafından sağlanacaktır)
|
Agrifoglio, Marjorie. “Sight translation and interpreting: A comparative analysis of constraints and failures.” 2004.
|
9 |
Yazılı metinden sözlü çeviri alıştırmaları II (İngilizce'den Türkçe'ye)
(konu ve metin öğretim üyesi tarafından sağlanacaktır)
|
Yazılı metinden sözlü çeviri alıştırmaları II (İngilizce'den Türkçe'ye)
(konu ve metin öğretim üyesi tarafından sağlanacaktır)
|
Agrifoglio, Marjorie. “Sight translation and interpreting: A comparative analysis of constraints and failures.” 2004.
|
10 |
Arasınav II
|
Arasınav II
|
Tekrar
|
11 |
Yazılı metinden sözlü çeviri alıştırmaları VI (Türkçeden İngilizceye)
(konu ve metin öğretim üyesi tarafından sağlanacaktır)
|
Yazılı metinden sözlü çeviri alıştırmaları VI (Türkçeden İngilizceye)
(konu ve metin öğretim üyesi tarafından sağlanacaktır)
|
Doğan, A. Sözlü çeviri: çalışmaları ve uygulamaları. Hacettepe Doktorlar Yayınevi. 2003.
|
12 |
Yazılı metinden sözlü çeviri alıştırmaları VI (Türkçeden İngilizceye)
(konu ve metin öğretim üyesi tarafından sağlanacaktır)
|
Yazılı metinden sözlü çeviri alıştırmaları VI (Türkçeden İngilizceye)
(konu ve metin öğretim üyesi tarafından sağlanacaktır)
|
Doğan, A. Sözlü çeviri: çalışmaları ve uygulamaları. Hacettepe Doktorlar Yayınevi. 2003.
|
13 |
Yazılı metinden sözlü çeviri alıştırmaları VI (Türkçeden İngilizceye)
(konu ve metin öğretim üyesi tarafından sağlanacaktır)
|
Yazılı metinden sözlü çeviri alıştırmaları VI (Türkçeden İngilizceye)
(konu ve metin öğretim üyesi tarafından sağlanacaktır)
|
Doğan, A. Sözlü çeviri: çalışmaları ve uygulamaları. Hacettepe Doktorlar Yayınevi. 2003.
|
14 |
Yazılı metinden sözlü çeviri alıştırmaları VI (Türkçeden İngilizceye)
(konu ve metin öğretim üyesi tarafından sağlanacaktır)
|
Yazılı metinden sözlü çeviri alıştırmaları VI (Türkçeden İngilizceye)
(konu ve metin öğretim üyesi tarafından sağlanacaktır)
|
Pöchhacker, F. Introducing interpreting studies. Routledge. 2016.
|
15 |
Tekrar
|
Tekrar
|
Tekrar - Pöchhacker, F. Introducing interpreting studies. Routledge. 2016.
|
16 |
Final Sınavı
|
Final Sınavı
|
Tekrar
|