Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
1 |
Giriş bölümü. Geçen dönemin gözden geçirilmesi (alıştırmalar, diyaloglar, küçük konuşma, oyunlar).
|
|
|
2 |
Tekil olarak isimlerin, zamirlerin ve sıfatların çekim sistemi. Metinlerle çalışma.
|
|
|
3 |
Tekil olarak zamir ve sıfatlarla edat durumunun ana anlamları. Diyaloglar. Metinlerle çalışma.
|
|
|
4 |
Edat durumunda "senin, senin, senin" zamirleri. İnternetteki hesaplarım: web sitesi, blog, sosyal ağlar.
|
|
|
5 |
Edat durumunda "senin, senin, senin" zamirleri. İnternetteki hesaplarım: web sitesi, blog, sosyal ağlar.
|
|
|
6 |
Tekil olarak isimlerin, zamirlerin ve sıfatların suçlayıcı halinin ana anlamları. Neyi ve kimi sevdiğimi ve sevmediğimi. Kime benziyorsun?
|
|
|
7 |
Hareket fiilleri: tek yönlü ve çok yönlü. suçlayıcı durumda "sizin" zamiri. Bu gece nereye gidiyoruz? Her cumartesi nereye giderim?
|
|
|
8 |
Ders materyalinin genel olarak gözden geçirilmesi.
Vize.
|
|
|
9 |
Doğrudan ve dolaylı konuşma. Yarın geleceğini söyledi. Spor salonuna gidip gitmediğimizi sordu.
|
|
|
10 |
Akusativ durumda "hangisi" kelimesiyle birleşik cümleler. Metinlerle çalışın. Bir ünlü hakkında bir hikaye.
|
|
|
11 |
İsim, zamir ve sıfatların tekil hallerinin temel anlamları. Kimin neye sahip, kimin neye sahip olmadığı. Miktar ifadeleri: tamlayan ve sayılar. Metinlerle çalışın.
|
|
|
12 |
Pronoun "your" in the genitive case. Dialogues and monologues about family, conversations between people. Work with texts.
|
|
|
13 |
Genel durumda "hangisi" kelimesiyle birleşik cümle. Metinlerle çalışma.
|
|
|
14 |
"to" bağlacı ile karmaşık bir cümle. Arzu, amaç, eylem ihtiyacı ifadeleri. Tatiller için hediyeler hakkında diyaloglar. Aforizmalar: Çok şey bilmek için çok çalışmak gerekir. Metinlerle çalışma.
|
|
|
15 |
Derse genel bakış
|
|
|
16 |
Final sınavı
|
|
|